?

Log in

No account? Create an account
if a 10-ton truck kills the both of us, to die by your side the pleasure, the privlage is mine... - something for nothing [entries|archive|friends|userinfo]
me!

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

if a 10-ton truck kills the both of us, to die by your side the pleasure, the privlage is mine... [Sep. 26th, 2004|05:50 pm]
me!
[mood |hungryhungry]
[music |the smiths - there is a light that never goes out]

hello everybody. yes, it's true, i am NOT dead. i haven't posted cuz i really don't have anything to say. school is awful. it goes on too long. plus, friday sucked cuz i failed a euro test. but anyway, i am in love with the smiths and i have no idea why. it's quite confusing.i made something for you moose. ok, i'm going to eat dinner. see you all tomorrow.
linkReply

Comments:
[User Picture]From: acousticxmoose
2004-09-26 07:04 pm (UTC)

the sun shined so brightly the day we burried our friend

hey...i thot i was the only one who like the smith's...everyone always "criticizes the Smiths and Morissey"

i am so glad your not dead

i got a 62% on my euro test got an averag of 2/5 on all my quizzes, only turned in half the homework and got a 1/9 on both the essays...yet somehow i managed a B-...i don't get it but im not complaining

i have something for you too timmy!!!!!!!!!!!

omg i think this comment is longer than your whole entry....hehehe

you are my favorite crustecian

<3
moose

p.s. what is the title of this entry from?
(Reply) (Thread)
From: some_for_none06
2004-09-26 07:12 pm (UTC)

i could never say no, how could i?

of course you're not the only one who likes the smiths. i think sierra likes them too. i know she likes morrissey...so i'm assuming she likes them. anyway, good job in euro!! that's excellent. the title of the entry is from the smiths song "there is a light that never goes out." you're my favorite moose!! well, i'll see you tomorrow.

-crustacean
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: acousticxmoose
2004-09-26 07:29 pm (UTC)

Re: i could never say no, how could i?

i should have known that was a Smith's song but i am slow.
lets see how many times we can reply to eachother's comments cuz every time one of us replies the thing moves farther to ther right and i wanna see how far it'll go! hehehe
(Reply) (Parent) (Thread)
From: some_for_none06
2004-09-26 09:05 pm (UTC)

hang the dj

haha, ok. sorry it took me so long to respond. i was in the shower and then i ate some ice cream. anyway, you're not slow. it's ok. alright. that's it. bye!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: squirrelguts
2004-09-26 09:27 pm (UTC)

iv come to wish you an unhappy birthday cause your evil and you lie

hey ill play your guyses responding game. omg i so failed my euro test too!! but i dont think i could have done worse on my essay, i got a 1 on the first one. haha. im terribly sorry guys, but i "critisize the smiths... and morrriiissseeeeyyyy." except i like that song unhappy birthday, thats a funny one.
-the squirrely
(Reply) (Parent) (Thread)
From: some_for_none06
2004-09-26 09:34 pm (UTC)

this glass house is broken...

welcome to the game! haha. i'm sure i did worse than you on both the test AND the essay. that's ok if you don't like the smiths. anyway, i thought that homework for euro was hard! how bout you?
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: squirrelguts
2004-09-27 05:54 pm (UTC)

ill take you to the top of this building and just push you off

ahh i got 16 out of 30 on the euro test! what did you get? im so scared to get the essays back tomorrow... yeah that homework was hard... my mom read it and then paraphrased it for me, lol. i think that lyric on my subject thing is really funny...muahaha.
-the squirrel
(Reply) (Parent) (Thread)
From: some_for_none06
2004-09-27 06:25 pm (UTC)

run down the stairs so i can see your face, as you hit the street

haha! i LOVE that lyric! i got the same score as you on the test!!! high five! yea, i don't want my essay back either. gool luck though. bye!!

~timmy
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: acousticxmoose
2004-09-28 07:20 am (UTC)

ill make a toast when it falls apart, ill raise my glass above my heart...

hole cheese and rice sorry i have'nt been participating in this....and welcome squirrel. hehehe...ill be a better comenter in the future.

BYE!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: acousticxmoose
2004-09-28 07:20 am (UTC)

Re: ill make a toast when it falls apart, ill raise my glass above my heart...

::does straight edge hand signal for no apparent reason::
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: acousticxmoose
2004-09-28 07:21 am (UTC)

Re: ill make a toast when it falls apart, ill raise my glass above my heart...

omg Timmy I have something for you!! and i didnt leave it at home today!!!
<3 El mosseywoosey
(Reply) (Parent) (Thread)
From: some_for_none06
2004-09-28 04:37 pm (UTC)

this is a song for steve...

haha! straight-edge rules!! *straight-edge sign* thanx so much for my present! it's awesome.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: squirrelguts
2004-09-28 09:22 pm (UTC)

alkdfjaowiethaldfha la la la la

if you guys are wondering what that is... its from this silence song where he screams something that i dont understand and for no apparent reason goes "lalalala" right after. its cute. welcome back moose! i was wondering where you were. my nails are purple, in case you guys were wondering.
-squirrelypearlywhirrelytwirlysurlysquirrely
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: acousticxmoose
2004-09-30 08:27 pm (UTC)

Re: alkdfjaowiethaldfha la la la la

hehehehe, i like that song

you guys thisis so funny, look how lil the thing is.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: acousticxmoose
2004-09-30 08:29 pm (UTC)

Re: alkdfjaowiethaldfha la la la la

ahahahaahahhaha
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: acousticxmoose
2004-09-30 08:30 pm (UTC)

Re: alkdfjaowiethaldfha la la la la

woa!!! i cant stop commenting. im addicted
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: acousticxmoose
2004-09-30 08:32 pm (UTC)

Re: alkdfjaowiethaldfha la la la la

how little can it get.....
(Reply) (Parent) (Thread)
From: some_for_none06
2004-10-02 04:54 pm (UTC)

every time you do that thing you do!!

why did we stop? actually, i think it's cuz we were busy. i want to see how small this can get.
(Reply) (Thread)